System Digital Signage jak działa?

System Digital Signage to nowoczesny sposób na przekaz reklamowy oraz informacyjny. Marketing oparty na tych nowoczesnych technologiach jest zdecydowanie bardziej skuteczny, niż tradycyjne metody. Jak jednak działa Digital Signage? Podstawę całej technologii stanowi system zarządzania treścią. Dzięki specjalnemu oprogramowaniu możliwe jest załadowanie i zsynchronizowanie odpowiedniej treści takiej jak obrazy, grafika, filmy oraz inne pliki, które mają być wyświetlane na monitorze. Bazę tych treści można uzupełniać i modyfikować w każdej chwili. Ich odtwarzaczem jest najczęściej wyposażony w dobre podzespoły komputer. Drugim niezwykle ważny elementem jest oczywiście ekran. To na nim wyświetlane będą wcześniej wspomniane materiały. Jako ekrany wykorzystuje się zwykłe ekrany TV, LCD, plazmowe, monitory CRT, a obecnie coraz częściej także LED czy też diodę OLED. Odpowiednie oprogramowanie, wspomniane już wcześniej, pozwala zsynchronizować treści wyświetlane na różnych monitorach jednocześnie. Umożliwia automatyczną aktualizację treści bez potrzeby dokonywania zmian i korekt samodzielnie.Treści mogą pokazywać się w danym czasie i miejscu, w zależności od zaprogramowania systemu. Wszystko opiera się na Sieci LAN, internet lub sieci bezprzewodowej, a także zdalnej kontroli urządzeń. Zdalna kontrola pozwala przede wszystkim na szybką oraz łatwą aktualizację i synchronizację treści wyświetlanych w wielu miejscach. Wszystkie te systemy, odpowiednio dobrane, zmontowane i działające, wspólnie tworzą system Digital Signage.

Artykuł napisany we współpracy z T D C Polska – producentem wyświetlaczy reklamowych.

Bądź pierwszy, by to skomentować.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


3 × 5 =