Czy reklamy wielkoformatowe w postaci billboardów nadal tak mocno przyciągają uwagę klientów? Wiele się dziś mówi o reklamie internetowej i nowoczesnych formach promocji, a jak do tego mają się billboardy? Czy nadal ich skuteczność jest tak wysoka, jak dawniej? Sprawdźmy!
Specjaliści od różnych form reklamy nie bez powodu mówią, że im więcej otacza nas reklamowych bodźców, tym bardziej jesteśmy na nie znieczuleni. Chociaż mogłoby się wydawać, że na promocje w formie billboardów i megaboardów zwracamy coraz mniejszą uwagę, to statystyki pokazują coś zupełnie innego! Znieczulenie reklamowe dotyczy głównie form bannerów internetowych. To je warto omijać wzrokiem lub włączamy wtyczkę do całkowitego ukrywania reklam. Tu trzeba zauważyć, że chociaż reklamy online da się wyłączyć, to stacjonarnego billboardu nie!
Wielkoformatowe środki przekazu, jakie można dziś zamówić w profesjonalnych agencjach jak np. https://billboardy360.pl mają dla sprzedaży ogromne znaczenie. Bez względu na to, czy są umieszczone w wielkim mieście, na jego obrzeżach czy przy głównych drogach transportowych, skutecznie zwracają one naszą uwagę. Co ważne, im częściej mijamy tę samą reklamę o dużym formacie, tym bardziej zapada nam ona w pamięć. Dzieje się to często na zasadzie zupełnie podświadomej. Nasz umysł rejestruje to, co mija, nawet jeśli nie zdajemy sobie z tego do końca sprawy. Właściciele firm, którym zależy na rozwoju marki oraz na jej skutecznej reklamie, wydają też z roku na rok coraz większe środki właśnie na ten typ promocji.