Opakowanie – czy ma wpływ na proces zakupu?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Większość ludzi jest wzrokowcami. Firmy marketingowe wiedzą o tym doskonale, dlatego im bardziej przyciągający wzrok towar, tym szanse na jego sprzedaż rosną. Na półkach sklepowych, większość produktów jest dodatkowo zapakowana, co nieświadomie może wpływać na proces zakupu.

Rodzaje opakowań

Na rynku jest wiele rodzajów opakowań, które różnią się od siebie materiałem wykonania. Wyróżniamy szklane, z tworzyw sztucznych, papierowe. Ciekawym rozwiązaniem może okazać się tektura lita Poznań, która znajdzie wiele zastosowań. Można ją wykorzystać do pakowania elementów, paczek. Dodatkowo, jest przyjazna dla środowiska i może być wykorzystana wielokrotnie.

Opakowanie a zakupy

Im atrakcyjniejsze opakowanie, tym produkt wydaje się być lepszy, bardziej wyjątkowy. Często przy wyborze, kierujemy się nie tylko walorami produktu, składnikami wykorzystywanymi do produkcji, ale także estetyką wykonania. Ładnie opakowane produkty, świetnie sprawdzają się nie tylko w codziennym użytku, ale także jako prezent dla rodziny lub przyjaciół. Każdy doceni pięknie zapakowany podarunek. Opakowanie produktu jest istotne w procesie zakupu, jednak istotne są również parametry produktu, funkcjonalność i zastosowanie.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Pomysły na prezent dla fanów dwóch kółek
Pomysły na prezent dla fanów dwóch kółek
W Polsce nie brakuje miłośników jazdy na motocyklach oraz ludzi żywo zainteresowanych maszynami jednośladowymi. Z okazji imienin, Bożego Narodzenia albo […]
Rodzaje agregatów
Rodzaje agregatów
Urządzenia jedno lub trójfazowe Agregaty prądotwórcze to urządzenia mechaniczne, które sprawdzają się wszędzie tam, gdzie nie ma dostępu do energii […]
Drewniane, szklane – jaki stół wybrać do restauracji
Drewniane, szklane – jaki stół wybrać do restauracji
Wystrój restauracji odgrywa bardzo ważną rolę. Nic w tym dziwnego – design lokalu to pierwsze co rzuca się w oczy […]