Parasole reklamowe z własnym nadrukiem to efektywny nośnik reklamy, który sprawdzi się podczas wielu różnych okazji i w wielu miejscach, jednocześnie zapewniając skuteczną ekspozycję naszej marce. Szczególnie w upalne dni ludzie w naturalny sposób poszukują cienia, więc parasol od razu przyciąga spojrzenia, zwraca na siebie uwagę i zachęca do skorzystania z chłodu, dzięki czemu wiele osób spojrzy na nasze logo, a my w prosty i banalnie łatwy sposób zwiększymy świadomość marki wśród potencjalnych klientów. Gdzie więc warto ustawić taki parasol reklamowy?
Standardowe parasole ogrodowe świetnie sprawdzają się jako ochrona przed słońcem i deszczem w takich miejscach jak ogródki piwne, patio restauracji czy zloty food-trucków. Są duże, wytrzymałe i stabilne, dzięki czemu są chętnie wykorzystywane od wczesnej wiosny do późnej jesieni. Dlatego warto użyć ich do zwiększenia świadomości marki, gdyż nawet jeżeli nie przełożą się od razu na zwiększoną konwersję, będą przyczyną większego zainteresowania naszymi usługami i produktami.
Możemy umieścić na takich parasolach logo, nazwę i adres witryny internetowej bądź inną dowolną grafikę, a potem wybrać dla nich odpowiednie miejsce. Świetnie sprawdzą się budki z jedzeniem przy plażach, na rynkach i podczas imprez plenerowych, na których pojawia się zawsze mnóstwo osób poszukujących cienia i miejsca do spokojnego zjedzenia przekąsek i wypicia chłodnych napojów. Warto też wykorzystywać potencjał imprez i eventów branżowych dziejących się na otwartym terenie.