Sprzedaż internetowa zyskuje z dnia na dzień kolejnych klientów, zarówno w przypadku ludzi młodych, jak i tych starszych. W przypadku wysyłania przedmiotu kluczowe jest jego odpowiednie zabezpieczenie. Chyba każdy zna historię o rzucaniu paczkami czy innym niestosownym traktowaniu ich przez kurierów. Jakich materiałów używać, aby przedmiot zawsze trafił do klienta w całości?
Jeżeli obiekt transakcji nie jest zbyt duży, można skorzystać z gotowych rozwiązań dostępnych na rynku. Zupełnie nieopłacalne jest kupowanie osobnych form zabezpieczeń. Coraz częściej można kupić kurierskie koperty foliowe z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz. Ułatwia to pakowanie, pozwalając zaoszczędzić bardzo dużo czasu. Inną możliwością jest używanie niewielkich pudełek, jednak ich koszt przewyższy wspomniane wcześniej rozwiązanie. Poza względami estetycznymi nic nie zmieni, chyba że wysyłana rzecz należy do tych wyjątkowo delikatnych.
Przede wszystkim w przypadku dużych obiektów sprzedających przeraża konieczność „rzeźbienia” w kartonie, w celu dopasowania kształtu opakowania. Mało z nich wie, że w dużej mierze za stabilność i bezpieczeństwo odpowiada dokładne wypełnienie wnętrza. Syntetyczne wypełniacze do paczek ustępują obecnie miejsca tym wykonanym z tektury. Na ich korzyść działają z pewnością: niższa cena oraz względy ekologiczne. Dobrze od zewnątrz wzmocnić pudełko folią typu stretch. W celu promocji marki oraz poprawienia zadowolenia klienta dobrze umieścić na wierzchu zawartości ulotkę z podziękowaniem za zakup.