Jak ciekawie zaprojektować wizytówkę?

W czasach, w których kreowanie wizerunku stało się sztuką prowadzącą do osiągnięcia marketingowych korzyści, każdy sposób na zaprezentowanie własnej działalności jest dobry. Wiele osób reklamuje się, wykorzystując do tego celu gadżety z nadrukami, inni wybierają natomiast klasyczną, a ciekawą propozycję – wizytówki. Jednak, aby przyciągały one uwagę, muszą być dobrze zaprojektowane. Oto kilka elementów, które podnoszą ich siłę oddziaływania na potencjalnego klienta.

Personalizacja i pomysłowość – dwa filary sukcesu

Dobrze pomyślana wizytówka powinna być przejrzysta i czytelna, ale nie może być nudna. Warto stosować kontrastujące barwy tła i czcionki, tak aby treść przyciągała uwagę. Świetnie sprawdza się czerń lub granat na kremowym tle. To spokojne, eleganckie tonacje, dalekie od stwarzania wrażenia kiczu. Mile widziane są także punktory i inne znaczniki pomagające wizualnie wyróżnić kolejne partie treści. Można także pokusić się o zamieszczenie na wizytówce swojego zdjęcia lub wystylizowanej grafiki, oddającej charakter proponowanej oferty lub własnych kompetencji.

Wyrafinowana prostota zawsze na czasie

Propozycją wartą uwagi są również klasyczne wizytówki tłoczone. Stanowią one synonim klasy i stylu. Ich estetyka sprawia, iż odbiera się je jako produkt gustowny, odpowiedni dla firm oraz osób, które kreując wizerunek, pragną zrobić wrażenie poważnych, godnych zaufania, profesjonalnych. Co więcej, dzięki swojemu minimalizmowi i prostocie nigdy nie wychodzą one z mody. W efekcie, wizytówce wykonanej tą techniką nie będzie nigdy groziło bycie passé.

Bądź pierwszy, by to skomentować.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


pięć − 2 =