Jakimi metodami wykonuje się nadruk na opakowaniach?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Podstawową funkcją opakowań jest zabezpieczenie towaru podczas jego transportowania lub przenoszenia. Coraz częściej są one wykorzystywane także do celów promocyjnych. Zastosowanie nowoczesnych technik nadruku pozwala tworzyć efektowne opakowania, które będą wyróżniać się na tle konkurencyjnych produktów.

Charakterystyka druku fleksograficznego

Jedną z technik umożliwiających nadruk na opakowaniach jest druk fleksograficzny. Metoda ta polega na wykorzystaniu elastycznych, wypukłych form drukowych oraz szybkoschnących farb. Do wykonania formy najczęściej używa się polimerów. Zastosowanie tego rodzaju techniki pozwala wykonywać nadruki na powierzchniach, które nie są idealnie równe. Szczegółowe informacje na temat tej metody nadruku dostępne są m.in. na witrynie https://boxmarket.eu/pl/sendbox-f427-z-nadrukiem-fleksograficznym-39

Klasyczny druk offsetowy

Alternatywnym rozwiązaniem jest klasyczny druk offsetowy, który również może być wykorzystywany do zadrukowywania szorstkich bądź nierównych powierzchni. Jego charakterystyczną cechą jest wysoka jakość, co pozwala tworzyć efektowne, fotorealistyczne grafiki na opakowaniach. Wysokie koszty początkowe związane z koniecznością przygotowania matrycy sprawiają, że offset najlepiej sprawdza się przy zamówieniach obejmujących duże nakłady.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak poprawnie dobrać biustonosz do rozmiaru piersi?
Jak poprawnie dobrać biustonosz do rozmiaru piersi?
Jak pokazują statystyki, większość Polek nosi źle dobrane biustonosze. Zazwyczaj decydujemy się na zbyt duży obwód stanika pod biustem oraz […]
Co ile serwisować wentylację?
Co ile serwisować wentylację?
Serwisowanie wentylacji jest absolutnie konieczne, by zapewnić jej prawidłowe działanie przez cały okres eksploatacji. Tyczy się to zarówno bardzo skomplikowanych […]
Popularne gadżety reklamowe
Popularne gadżety reklamowe
Marketing jest podstawą biznesu. Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Dobrze zaplanowana kampania marketingowa potrafi przynieść […]