Na czym polega leasing konsumencki?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Podstawą funkcjonowania leasingu konsumenckiego jest użytkowanie samochodu w zamian za stałą miesięczną opłatę. Kwota ta uwzględnia opłatę za użytkowanie pojazdu oraz koszty związane z jego eksploatacją, oprócz paliwa. Umowę leasingu zawiera się na konkretny okres czasu, po którym możliwe jest dokonanie wykupu pojazdu lub jego zwrot i wymianę na nowy.

Zasady leasingu konsumenckiego

Może z niego skorzystać także indywidualny klient. Jest on bowiem kierowany do osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej. Jest bardzo popularną alternatywą dla kredytu lub pożyczki. Ta forma finansowania pozwala na zakup bez konieczności wydawania własnych środków. W czasie trwania umowy wynajmujący nie ma faktycznych praw własności, ponieważ pojazd należy do firmy leasingującej. Każda ze stron umowy ma swoje prawa i obowiązki. Leasingodawca musi dbać o to, aby wszystkie zgłoszone awarie i usterki pojazdu zostały właściwie naprawione i to on ponosi jego koszty.

Na rynku działa wiele firm oferujących swoim klientom możliwość podpisania umowy na leasing konsumencki. Jedną z takich firm można znaleźć na stronie https://www.vwfs.pl/, która umożliwia wybór różnych modeli samochodów. Do zawarcia umowy konieczne jest posiadanie tylko podstawowych dokumentów, takich jak dowód osobisty czy aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu i wysokości osiąganych dochodów. Po upływie czasu jej obowiązywania konsument ma możliwość wykupienia pojazdu, ale nigdy nie może być to warunkiem stawianym przez leasingodawcę.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak powstają ręcznie malowane bombki?
Jak powstają ręcznie malowane bombki?
Święta Bożego Narodzenia to czas ubierania choinki przy użyciu kolorowych ozdób. Na rynku można znaleźć wiele różnorodnych propozycji wyżej wymienionych, […]
Bieganie w deszczu – praktyczne wskazówki
Bieganie w deszczu – praktyczne wskazówki
Wiele osób uprawiających na co dzień bieganie rezygnuje z tej aktywności w sytuacji, gdy na zewnątrz pada deszcz. To spory […]
Aromamarketing, czyli co warto wiedzieć marketingu zapachowym
Aromamarketing, czyli co warto wiedzieć marketingu zapachowym
Zapach zupy zjedzonej w dzieciństwie u babci czy nawet proszku do prania, którego używała mama, może wyzwolić miłego wspomnienia i […]