Jak ewidencjonować czas pracy podwładnych?

Ewidencjonowanie czasu pracy podwładnych należy do jednego z podstawowych obowiązków pracodawcy. Dotychczas stosowano bardzo prostą metodę, która polegała na odręcznym uzupełnianiu listy. Osoba odpowiedzialna za rozliczanie czasu pracy przygotowywała odpowiedni formularz dla każdego pracownika, który wymagał jego podpisu. Wciąż jest to jedna z najpopularniejszych metod ewidencjonowania. Rozwój technologii spowodował jednak, że na rynku zaczęły pojawiać się innowacyjne rozwiązania, które przyspieszają i ułatwiają ten proces. Na czym polegają?

Nowoczesne rozwiązania w polityce personalnej

Przykładem nowoczesnego ewidencjonowania czasu pracy jest system bibinet. Ponadto służy on do kontroli dostępu do pomieszczeń. Przeznaczony jest dla małych, średnich i dużych firmach. Działa w oparciu o różne urządzenia. Najprostszym jest pojedynczy kontroler z czytnikiem, który pełni funkcję kontroli dostępu. Natomiast minimalny system rejestracji czasu pracy to fizycznie rejestrator, który jest podpięty do komputera.

Dzięki możliwości podłączenia do kilku komputerów, a także internetu zwiększa się zakres funkcjonalności urządzenia. Aby system mógł działać poprawnie, niezbędne są także transpondery pełniące rolę identyfikatorów. W rzeczywistości to plastikowe karty albo breloczki, które należy przyłożyć do czytnika. W ten sposób system rozpoznaje pracownika. Całość pozwala na sprawne, wygodne i skuteczne zarządzanie i kontrolowanie czasu pracy podwładnych w różnej wielkości firmach. Strona internetowa: https://micromade.pl/oferta/biznes/ zawiera szczegółowe informacje o tym systemie.

Bądź pierwszy, by to skomentować.

Zostaw Odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


jeden × 3 =